Dag 14 = två veckor senare

Fredag mina vänner! Det innebar vägning för min del. Den här veckan har varit som tidigare nämnt riktigt dåligt med både måltider och träning. Noll träning och få måltider. Dessutom har alla nya kurser börjat och stressen har varit överhängande. Flera gånger har jag hållt på att kasta in handuken vid lukten av choklad eller synen av en bakelse. Men viljan att verkligen klara sockerförbudet fram till oktober räddade mig. Hur som helst så har jag endast förlorat 0,3 kilo den här veckan men jag känner mig mest upprymd över att vågen inte stod på plus efter veckans vånda.

Startvikt 14/8: 101, 7 kilo
Vecka 2, nuvarande vikt: 99,6 kilo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0