Hur ska jag lyckas?

Så hur skall jag lyckas gå ner mina kilon fram till vintern? Jag har precis argumenterat mot gymmet men tänker spendera min tid där tillsammans med en balanserad kost och ett sockerförbud. Problemet (det finns alltid ett problem) jag har är att jag är en otroligt dålig och lat kock samt har små svårigheter för kött. En kost utan proteiner är inte balanserad. Anledningen till det stränga sockerförbudet är att jag annars tenderar att bli en slav där under och det väldigt lätt. Det är frukt och grönsaker för hela slanten för min del. Annars trampar jag på, försöker hinna röra på mig även utanför gymmet. Som att gå till universitetet där jag studerar istället för att ta bussen, vilket inte är en allt för stor uppoffring då vi talar om 10 minuters gångväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0