Vecka 2

Uppdateringen har varit dålig den senaste veckan men i och med början på höstterminen har jag haft otroligt mycket att göra. Detta har gjort att maten blivit lidande den här veckan. Det har blivit mackor istället för något med protein och för det mesta går jag 8 timmar utan att äta något överhuvudtaget. Det är inte så mycket vad jag äter utan snarare när jag äter, det vill sägan sällan. Jag chansar på att fredagen lär se sur ut. Sockerförbudet går i alla fall bra, tackat nej till att smaskigheter.


Kommentarer
Postat av: naughtyn

Vad stark du är som lyckas hålla dig från sockret trots så lång tid mellan måltiderna - Då lär det bli en lätt match för dig sen när du kommer in i rutiner och kan äta regelbundet igen! Det är ju kanon!



pepp-kramar



2009-08-26 @ 20:48:05
URL: http://naughtyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0